Registrul Deseurilor - Evidenta Gestiunii deseurilor si raportare ANPM

Pentru folosirea Platformei Registrul Deseurilor care constă în site-ul web indentificat cu adresa URL: registrul-deseurilor.ro („Site”) este recomandat să citiți și să acceptați termenii și condițiile de mai jos, care au valoarea unui contract încheiat între CRUD DEVELOPMENT SRL (Compania) și orice persoană, Vizitator sau Utilizator care accesează Platforma. Folosirea Platformei implică acceptarea integrală și necondiționată a acestor termeni și condiții. În lipsa acestui accept, explicit, din partea dumneavoastră, nu puteți utiliza aplicatia.

Compania își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile. Astfel de modificări vor fi considerate ca acceptate prin simpla utilizare a Platformei. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii și condițiile de utilizare ale Platformei, accesând pagina « Termeni și condiții » în orice moment. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă conformați cu ultima versiune din Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate în vigoare în orice moment.

Pentru orice întrebări privind Termenii și Condițiile de Utilizare și Politica de Confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la adresa de email [email protected]. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare în întregime vă rugăm să nu utilizați Platforma.

Cine suntem?

Aplicația este operata de CRUD DEVELOPMENT SRL, înființată și înregistrată în mod valabil în România, având sediul social în Sos. Drumul Opalului nr 1-43, Bloc Cocor, Sc A, ap 6, Sector 1, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4282/2023, cod unic de înregistrare 47752093

Definitii

Pentru acest document vom folosi următorii termeni cu sensul specificat în aceasta listă:

Utilizator – Orice persoana care accesează materiale sau funcționalități puse la dispoziție pe orice canal (website, social media, e-mail) pus la dispoziție de către Registrul Deseurilor.

Noi, Societatea, Compania, CRUD DEVELOPMENT SRL – înseamnă societatea identificata cu datele de mai sus

Serviciul – înseamnă toate funcțiile oferite de către website și platforma registrul-deseurilor.ro

Registrul Deseurilor – înseamnă numele platformei și a website-ului care se ocupa cu gestionarea deseurilor generate si predate partenerilor.

Utilizarea serviciului registrul-deseurilor.ro

Utilizatorul este responsabil pentru păstrarea confidentialitatii datelor de acces. În cazul în care activitatea pe website a fost făcută prin intermediul acestor date, utilizatorul este responsabil de acțiunile intreprinse prin intermediul datelor de acces. În cazul în care informații sunt sustrase cu ajutorul datelor tale de acces, CRUD DEVELOPMENT SRL nu își asuma nici o responsabilitate.

Utilizatorul este responsabil de adaugarea datelor referitoare la deseurile generate in aplicatie, precum si a tuturor celorlalte informatii referitoare la:

–  datele societatii;

– datele punctelor de lucru;

– datele partenerilor;

– codurile de deseu alese. 

Crearea unui cont de utilizator

Pentru a utiliza pe deplin Platforma, veți crea un Cont de Utilizator prin completarea formularului de înregistrare electronică. Veți completa toate câmpurile marcate ca fiind obligatorii în respectivul formular. În cazul refuzului de a furniza informațiile obligatorii solicitate în timpul înregistrării Contului de Utilizator, Compania este îndreptățită să refuze înregistrarea.

La crearea Contului de Utilizator vi se va solicita să bifați câmpul “Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” . Prin bifarea acestui câmp și continuarea crearii contului, veți fi de acord în mod explicit și voluntar cu prevederile Contractului, declarând că ați citit acest Contract și că vă obligați să îl respectați.

Compania poate păstra fișiere jurnal cu adresa IP a Utilizatorilor pe Serverele sale, precum și oricare alte informații, necesare pentru identificarea Utilizatorului și reproducerea acordului Utilizatorului privind Contractul, în cazul apariției unor litigii.

Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul își asuma integral responsabilitatea pentru toate activitățile realizate prin intermediul Contului pe care îl deschide în Platforma. In consecința, Utilizatorul este singurul responsabil de asigurarea securității parolei Contului și a altor date de acces.

În cazul în care securitatea Contului deținut este compromisă, este necesar să anunțați imediat Compania prin intermediul paginii de Contact sau la adresa de email [email protected]. Compania nu poate fi făcută responsabilă pentru daunele cauzate Utilizatorilor / oricăror terți prin utilizarea neautorizată a Contului.

Termeni si conditii referitoare la Plati

Pret, Plata, Politica de returnare

 

Exista 3 planuri tarifare:

Trial 

Include:
– 30 zile de utilizare a aplicatiei gratuit
– maxim 1 punct de lucru;
– maxim 1 coduri de deseu pentru punctul de lucru;
– numar nelimitat de inregistrari privind evidenta deseurilor;
– rapoarte conform HG 856/2002 si OUG 92/2021.

Dupa expirarea celor 30 zile gratuite, aplicatia va retrage automat contravaloarea planului Advanced de pe cardul dumneavoastra si veti avea acces la functionalitatile planului Advanced.

Daca doriti sa beneficiati mai devreme de beneficiile planului Advanced trebuie apasati butonul Upgradeaza la  planul Advanced si beneficiati de functionalitatile acestui plan.

Daca doriti anularea acestui plan va rugam sa trimiteti un email la adresa [email protected] sau sa accesati emailul primit de la Registrul Deseurilor cu desfasuratorul platii unde trebuie sa apasati Manage subscription si apoi Cancel subscription.

Advanced

Include:
– 1 punct de lucru si posibilitatea de a achizitiona mai multe odata cu inregistrarea sau dupa inregistrare;

– coduri de deseu nelimitate pentru punctul de lucru;

– posibilitatea de a adauga punctele de lucru pe companii diferite;

– posibilitatea de a adauga puncte de lucru suplimentare – contra cost;

– numar nelimitat de inregistrari privind evidenta deseurilor;

– numar nelimitat de parteneri;

– Raport lunar privinde evidenta deseurilor conform cerintelor legale;

– Raport anul pentru raportarea catre ANPM.

Planul Advanced se plateste din momentul inregistrarii pentru o luna.

Odata cu achitarea si inregistrarea se creeaza un abonament si costul abonamentului va fi retras automat din contul dumneavoastra lunar.

In cazul in care plata se face cu succes abonamentul si functiile aplicatiei se prelungesc.

In cazul in care plata nu se efectueaza cu succes functiile aplicatiei vor fi blocate si puteti inlocui cardul din mailul primite

Pentru crearea unui cont cu acest plan tarifar este necesar sa furnizati datele obligatorii din formularul de inregistrare.

In cadrul acestui plan, plata se face lunar.

Advanced + (plus) 

Acesta contine aceleasi functionalitati cu planul Advanced, dar plata se face pentru un an calendaristic.

Include:

– 1 punct de lucru si posibilitatea de a achizitiona mai multe odata cu inregistrarea sau dupa inregistrare;

– coduri de deseu nelimitate pentru punctul de lucru;

– posibilitatea de a adauga punctele de lucru pe companii diferite;

– posibilitatea de a adauga puncte de lucru suplimentare – contra cost;

– numar nelimitat de inregistrari privind evidenta deseurilor;

– numar nelimitat de parteneri;

– Raport lunar privinde evidenta deseurilor conform cerintelor legale;

– Raport anul pentru raportarea catre ANPM.



Planul Advanced + (plus) se plateste din momentul inregistrarii pentru un an.

Odata cu achitarea si inregistrarea se creeaza un abonament si costul abonamentului va fi retras automat din contul dumneavoastra anual.

In cazul in care plata se face cu succes abonamentul si functiile aplicatiei se prelungesc.

In cazul in care plata nu se efectueaza cu succes functiile aplicatiei vor fi blocate si puteti inlocui cardul din mailul primit de la procesatorul de plati – Stripe.

Pentru crearea unui cont cu acest plan tarifar este necesar sa furnizati datele obligatorii din formularul de inregistrare.


In cadrul acestui plan, plata se face anual.

Pretul afisat nu contine TVA-ul.

Pretul corespunzator fiecarui abonament este cel specificat pe Site si in Comanda Finalizata de catre Utilizator si confirmata de Companie.
 

Daca doriti sa achizitionati puncte de lucru suplimentare, acest lucru se face inainte de inregistrare completand campul Puncte de lucru sau din aplicatie, dupa ce v-ati creat contul alegand unul dintre abonamente.

Prețul serviciului este afișat și se achită în RON, înaintea utilizării serviciului.

Compania își rezerva dreptul de a anula orice Comanda atunci când prețul Abonamentului a fost eronat afișat pe Site, inclusiv dintr-o eroare tehnica.

Compania își rezerva dreptul de a modifica prețurile Abonamentelor. Modificarea de preț va afecta doar Utilizatorii ce se inregistreaza  si  existenți care vor cumpara un pachet dupa modificarea pretului acestuia.

Compania va emite către Utilizator o factură pentru planul comandat pe baza datelor de facturare ale Utilizatorului pe care acesta le-a pus la dispoziția Companiei în prealabil.

Modalitati de plata

Plata se va face Online cu card bancar (Visa/Maestro/MasterCard) prin platforma Stripe și este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizata a procesatorului de plăti.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

Important de știut – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.


Pentru planul Advanced + (plus) este acceptata si plata prin ordin de plata (transfer bancar). Pentru plata prin aceasta modalitate de plata trebuie sa trimiteti datele de facturare pe adresa de email [email protected]



Returnarea banilor

În cazul în care Utilizatorul dorește returnarea banilor, aceasta se va realiza, în baza unei cereri trimise, nu mai tarziu de 14 zile de la plata Pachetului la adresa email [email protected]numai daca s-au inregistrat mai putin de 5 inregistrari pentru predarea deseurilor, 

Forta majora

Niciuna din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forța majoră. Prin forța majoră se înțelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, intervenit după intrarea în vigoare a contractului și care împiedica executarea parțială sau integrală a obligațiilor asumate de parți.

Dreptul la despagubiri

Utilizatorul va avea dreptul să solicite despăgubiri pentru prejudiciile apărute ca urmare a neexecutării totale sau parțiale a Contractului de către Companie. Cu toate acestea, Compania nu poate fi facută responsabilă pentru pierderile pe care nici Utilizatorul nici Compania nu le putea prevedea în mod rezonabil la începutul utilizării de către Utilizatorul a Platformei și nici pentru pierderile care nu rezulta ca urmare a culpei sau unei încălcări a obligațiilor legale sau contractuale din partea Companiei. Responsabilitatea pe care Compania (ca furnizor de Conținut Contra Cost), o are fata de Utilizatori în ceea ce privește despăgubirile este limitata la prețul plătit pentru achiziția Conținutului contra Cost la care se refera reclamația Utilizatorului. Compania nu are nicio responsabilitate fata de Utilizator cu privire la Conținutul contra Cost sau Conținutului Gratuit pe care aceștia l-ar considera ca ofensator sau inoportun. Niciuna dintre condițiile prevăzute de prezenta clauza nu afectează drepturile pe care legea le recunoaște persoanelor în calitate de consumatori.

CRUD DEVELOPMENT SRL  face toate eforturile pentru a asigura o cât mai bună acuratețe a datelor finale, dar limitează răspunderea pentru orice probleme rezultate din utilizarea platformei prin maxim returnarea sumei plătite pentru folosirea produsului. Acest retur poate fi cerut o singură dată.

Declaratii

Prin publicarea de informații, cum ar fi contracte sau date referitoare la parteneri si deseurile generate si predate, împreuna cu conținutul grafic/contextual etc. acordați dreptul de folosire asupra celor menționate prin titlu de licență gratuită registrul-deseurilor.ro si CRUD DEVELOPMENT SRL și prin aceasta dreptul de a folosi, distribui, publica aceste informații sub formă de conținut offline sau online.

Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare pentru orice ii este imputat Utilizatorului de catre autoritati prin expunarea de informatii introduse de utilizator in aplicatia Registrul deseurilor.

Utilizatorul deține întreaga responsabilitate în colaborarea cu autoritatile competente.

Utilizatorul este singurul responsabil de continutul creat pe platforma.

CRUD DEVELOPMENT SRL nu este organ acreditat ANPM.

Despre actualizarea, schimbarea si limitarea Serviciilor

Serviciile noastre evoluează constant. Odată cu lansarea de noi funcționalități, avem nevoie de flexibilitatea de a face modificări, de a impune limite și, ocazional, de a suspenda sau de a rezilia anumite Servicii. De asemenea, este posibil să ne actualizăm Serviciile, care ar putea să nu funcționeze corect.

Serviciile se modifică frecvent, iar forma și funcționalitatea lor se pot schimba fără notificarea prealabilă a dumneavoastră.

Este posibil să oferim actualizări (inclusiv actualizări automate) pentru anumite Servicii atunci când considerăm oportun. Acestea pot include upgrade-uri, modificări, remedieri de erori și/sau funcții noi (colectiv, „Actualizări”). Este posibil ca anumite părți ale Serviciilor noastre să nu funcționeze corect. Recunoașteți și sunteți de acord că este posibil ca Serviciile să nu funcționeze corect dacă nu facem aceste actualizari. În plus, sunteți de acord că Termenii (și orice modificări suplimentare ale acestora) se vor aplica oricărei și tuturor Actualizărilor Serviciilor. Putem modifica, suspenda sau întrerupe oricare sau toate Serviciile în orice moment, inclusiv disponibilitatea oricărui produs, caracteristică, bază de date sau Conținut. În plus, nu avem nicio obligație de a furniza Actualizări sau de a continua să furnizăm sau să activăm orice caracteristică sau funcționalitate specială a oricărui Serviciu. De asemenea, putem să impunem limite asupra anumitor Servicii sau să vă restricționăm accesul la o parte sau la toate Serviciile fără notificare sau răspundere.

Lege si jurisdictie

Acești Termeni și Condiții de Utilizare sunt guvernate de legea română și instanțele române vor avea competența asupra oricărei pretenții născute din sau cu privire la oricare utilizare a serviciilor noastre.

Părțile convin ca toate neînțelegerile referitoare la contract sau la interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabila. In cazul în care soluționarea nu este posibila în mod amiabil, litigiile vor fi soluționate de către instanța judecătorească competentă potrivit legii.

Date Personale

Ce tipuri de date personale colectam despre dumneavoastra?

  • Adresa de e-mail
  • Nume si prenume
  • Telefon
  • Adresa IP
  • Cum utilizați Platforma
 

Folosim serviciile Google Analytics (https://www.google.com/analytics), Facebook Pixel (https://www.facebook.com/business/learn/facebook-ads-pixel), Hotjar (https://www.hotjar.com/) pentru a vedea cum folosiți Site-ul și pentru a putea îmbunătății experiența Utilizatorilor.

Aceste servicii colectează diferite informații despre locația și dispozitivul de pe care accesați Site-ul dar și informații despre cum folosiți Site-ul. Noi folosim anonim aceste informații pentru a vedea cum putem să îmbunătățim felul în care Site-ul funcționează și cum putem să va oferim informații mai bune online.

De ce colectam aceste informații?

Scopurile colectării datelor sunt:

  • Crearea si/sau mentenanța conturilor: Adresa de email este necesara la înscrierea în Aplicație.
  • Refuzul tău de a procura aceasta informație determina incapacitatea noastră de a-ti oferi acces în Platforma
  • Statistici personale de progres

Care sunt drepturile tale?

Îți poți retrage consimțământul pentru stocarea, prelucrarea și partajarea datelor personale în orice moment prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: [email protected]

Ștergerea datelor

Pentru ștergerea tuturor datelor personale stocate pe serverele registrul-deseurilor.ro trebuie sa  tirimiti o cerere la adresa de email: [email protected].

Modificarea datelor:

Modificarea datelor se poate face din interfata de administrare, Profil -> Click pe numele tau

Consultarea datelor:

Consultarea datelor tale personale se poate face din interfata de administrare, Profil -> Click pe numele tau